Liefde tussen de strakke billen

Er gaat geen week voorbij of Geraldine krijgt brieven van mensen die al heel lang alleen zijn en op de datingsites ook niet echt slagen. Al die schrijvers krijgen een briefje terug met goedbedoelde adviezen. Wil jij ook 70% kans op een nieuwe liefde? Dan heb ik hier een advies voor jou.

Veel mensen schetsen hun leven, hoe lang ze al alleen zijn en hoeveel moeite ze hebben anderen te benaderen. Ik lees zo’n brief vaak twee keer over en kijk als ik de juiste gegevens heb ook nog even naar het profiel. Meestal is er helemaal niks mis met die mensen, zo op papier. Je zou ze allemaal een geslaagde date gunnen.

Daten tijdens het fitnessen
Die kans op een date ligt nu voor de grijp. Tenminste als je de cijfers van een Britse fitnessketen moet geloven. Die heeft een onderzoek gedaan onder 6000 leden. Bijna 70% van de leden bleek een partner gevonden te hebben in het fitnesscentrum. Een alternatieve vorm van speeddating dus. Na een workout zijn mensen zelfverzekerder door de vrijgekomen endorfine en dus leg je makkelijker contact.
Wat is er nu simpeler als je nog niet aan fitness doet om je aan te melden. Zo tegen het voorjaar begint het toch te kriebelen en moeten de pondjes eraf. Al die vrijgezellen moeten er straks toch weer aantrekkelijk uitzien in hun nietsverhullende badkostuums waarin hun strakke billen op zijn voordeligst worden geëtaleerd. Nee, ik ga niet in herhalingen vallen over onderzoeken waarbij de geur van versgemaakt zweet de zinnen prikkelt.

10-rittenkaart
Ga gewoon naar zo’n fitnessschool en neem een 10-rittenkaart. Zoek vervolgens uit wanneer het lekker druk is, dan heb je de meeste kans op keus. Maar daarna ben je er nog niet. De moeilijkheid zit ‘m toch in het contact leggen met de juiste persoon. Ik ben ook wel eens op zoek geweest in een fitnesscentrum. Maar hoe weet je nu of diegene waar je een leuk gesprek mee hebt ook op zoek is? Het makkelijkst is als je twee vrienden ziet die met elkaar trainen. Als je dan op een strategische plek gaat meetrainen, hoor je al snel of ze het over moeder de vrouw thuis hebben of dat ze vrijgezel zijn. Bij dat eerste pak je natuurlijk al gauw een ander toestel en mikt op een volgend slachtoffer.

In de buurt sporten

Oogcontact leggen, soms net doen of je niet snapt hoe die apparaten werken, kortom er zijn volop mogelijkheden om de aandacht te vragen.  Laatst zag ik er eentje alleen die me wel beviel. Mijn oog viel op zijn kont, het model beviel me, en op zijn leuke krullenkop met guitige ogen eronder. Hoe meer ik op hem ging letten, hoe meer ik er zin in kreeg. Twee toestellen lang zorgde ik dat ik bij hem in de buurt was. Toen stapte hij weer af. Ik wilde hem al bijna achterna toen ik in de gaten had dat hij ermee ophield. Ik hield me in en ging hem niet meteen achterna. Het was maar goed dat ik nog even bleef doortrappen want ik zag de man buiten bij een vriendin in een knalroze autootje stappen. Pff… next!

Dresscode
Misschien slaagt zoiets eigenlijk alleen als je een dresscode afspreekt. Ik heb wel eens gelezen over een supermarkt met twee kleuren boodschappenmandjes, de rode voor de getrouwde mensen en de blauwe voor de vrijgezellen. Lekker makkelijk als iedereen op de hoogte is en de goede kleur pakt. 28 procent van de ontmoetingen vindt plaats in een supermarkt. Dat lijkt me logisch. Je moet er tenslotte bijna elke dag zijn. Ik kan me niet voorstellen dat 70% een partner vindt in een fitnesscentrum, ook al is dit door een onderzoek bewezen. Zullen we voortaan afspreken dat iedereen die op zoek is naar een nieuwe partner iets blauws aantrekt? En zie je dan iemand met een blauw T-shirt in de supermarkt dan heb je meteen een openingszin om te checken of hij ook op het liefdespad is, ik stel de volgende openingszin voor : “Heb jij de datingverhalen van Geraldine Liefhart al gelezen?”

Wil jij snel een badpakkenfiguur, kijk dan eens hier op deze website van mij

Wil jij ook slank en fit worden, klik dan op dit plaatje

Zit jij op de sportschool en durf jij een leuke vrouw niet te benaderen? Probeer dan dit eens.

 

Please follow and like us: